Saját bloglista

2013. augusztus 30., péntek

17.rész~Érzelmek

*Louis*

Mikor este hazavittem Brit olyan jó érzés volt hogy mellette lehettem,a kórházban is ez volt a helyzet,furcsa érzés,amolyan bizsergés járja át a testem mikor hozzáérek vagy rá gondolok.Már épp parkoltam be  házunkhoz mikor megszólalt a telefonom.
-Szia Lou,gyere gyorsan valaki van a házunkban.
-Rohanok-letettem majd elindítottam a motort és elindultam hozzá.
*Briéknél*
Kint várt az ajtó előtt.Nagyon meg volt ijedve.Rögtön odaszaladtam hozzá és megöleltem.
-Maradj kint megnézem mi a helyzet oda benn.
-Rendben-szipogott.
Bementem és mivel az emeletről hallottam a zajt halkan fel osontam.Senkit nem láttam,majd Aby szobája felől újra hallatszott,benyitottam és megláttam Bellát a kutyát én akkorát nevettem mikor megláttam.
-Bri gyere fel Ab szobájába légyszíves-gondolom meghallotta mivel lépteket hallottam lentről.
-Meg van?-kérdezte miközben belépett a szobába.
-Igen,Bella volt az.
-De hülye vagyok-csapott a fejére-bocsi hogy iderángattalak-mondta miközben el szégyelte magát.
-Semmi baj.
-Mivel tehetem jóvá?
-Bolond vagy? Semmit nem kérek érte hozzád szívesen jövök mindig.
-Ezt meg hogy érted?
-Hát figyi akkor nem várok vele elmondom,de úgy is lényegtelen.
-Mond már-sürgetett.
-Rendben,szóval...-kezdtem bele-tetszik egy lány és te nagyon jól ismered-láttam hogy elszomorodik-mi a baj?
-Csak annyi az egész hogy vége az életemnek.
-Mert?
-Mert te sem szeretsz engem.
-Ezt nem értem.
-Én szeretlek Lou,de nem csak barátként-tört ki belőle a sírás.
-Én is szeretlek és te vagy az a lány akiről beszéltem,mikor megismerkedtünk már akkor éreztem hogy többet fogok irántad érezni-mondtam majd megöleltem.
Ölelkezve ültünk a földön mikor megszólaltam mert láttam,hogy megnyugodott.
-Figyelj Bri nem lenne kedved eljönni velem vacsorázni,holnap este?
-De hogynem,de most innen nem mész sehova mert már sötét van.
-Jó de hol aludjak!?-kérdeztem szemöldökömet összehúzva.
-Megmutatom-megfogta a kezem majd a szobája felé húzott.
-Ez nem a te szobád?-kérdeztem.
-De mellettem fogsz aludni ha nem baj,de ha nem szeretnél van vendég szoba is-mondta egyhangúan.
-Dehogy is alszok a vendégszobában mikor egy ilyen gyönyörű lány mellett aludhatok-mondtam és ó szorosan magamhoz húztam és öleltem,közben a fülébe súgtam-enyém vagy.
Elmentünk fürödni először.
-Cuki a pizsid-mondtam neki miközben adtam az arcára egy puszit.
Én gyorsabb voltam mint ő.Kimentem egy szál boxerbe mert nem volt mit felvennem.
-Gyors voltam?-kérdeztem Brit.
-Ööööööööö,aha-vörösödött el.
-Jah bocsi nincs mit felvennem-mondtam mikor rájöttem hogy mért is vörösödött el.
-Semmi baj gyere-mondta miközben arrébb csúszott.
Befeküdtem mellé adtam neki a fejére egy puszit és énekelni kezdtem neki.
Hamar el is aludt,én átkaroltam a derekát és úgy aludtam el.

*Reggel*                                                                                                                                                           
Bridgit nem volt mellettem,furcsáltam mivel még csak 7 óra volt.Kerestem mindenhol nem volt benéztem Aby szobájába mivel fent volt ezért mondtam neki hogy én lépek.Fogtam magam elmentem sétálni.Felhívtam Abyt hogy jöjjön el velem .5 perc múlva meg is érkezett.
-Szia,figyelj tudnál nekem segíteni?
-Persze-mondta mosolyogva.
-Szóval Bridgittel este vacsizni megyünk és szeretném meg lepni egy ruhával és hozzá való kiegészítőkkel.
-Rendben kedvenc színe kék,egy a méretünk úgyhogy tökéletes lesz. 
-Köszönöm-öleltem meg.
-De ahhoz hogy segíteni tudjak élnem kell-mondta nevetve mire elengedtem.
Lejártuk az összes boltot találtunk is mindent.Ez lett a  végeredmény:
Elindultunk hozzánk mert már 7óra és én Brinek 9órát írtam üziben a London Eye előtt. Abigail segített hogy mit vegyek fel:
Megcsinálta a hajamat is .Niall már féltékenykedett,hogy mennyi időt töltök Abyvel .Még csak fél nyolc ideje elküldeni a csomagot.Hívtam egy futárt és el vitte.
*Bridgit*                                                                                                                                                   

Este 3/4 8 fekszek a kanapén és nézem a Titanicot.Reggel elmentem  boltba és mire hazaértem Lou sehol sem volt.Egész nap tv-zek. Nem keres semmi jött egy üzim 1/2 7 fele hogy 9-re menjek a London Eye-hoz.Igazándiból semmi kedvem oda menni ezért nem is fogok.Most jut eszembe,hogy ma volt itt Tom.Igen Aby volt pasija,és hát eléggé egybe melegedtünk.Szóval ezt is el kell mondanom Lounak. Sajnálom szegényt hogy így átverem.Gondolataim a csengő zavarta meg.
-Csomagot hoztam Bridgitnek-mondta a  futár.
-Én vagyok-mondtam majd aláírtam a papírt és bevittem a csomagot.
Kibontottam és megnéztem mi van benne,egy nagyon szép összeállítás volt.Kibontom a levelet:
"~Kedves Bri azt beszéltük meg hogy ma eljössz velem randizni,ezért küldöm neked ezt  a ruhát,gyönyörű leszel benne Xx Répakirály"
Miközben olvastam könnyek gyűltek  a szemembe,nem tehetem ezt vele mért kellett Tommal csókolóznom,hülye vagyok,hülye,hülye,hülye.Amíg szidtam magam jól elment az idő már 10 óra van.Nyitódik az ajtó és Aby jön be rajta Niallal.
-Te mit keresel itthon?-néztek rám úgy mint egy halottra.
-Hol lennék?-kérdeztem vissza.
-Mondjuk Louval a randin?-beszélt Niall.
-Nem nem érdemel meg engem-mondtam és elkezdtek potyogni  a könnyeim.
-Mit csináltál?-kérdezte Ab.
-Megcsókoltam Tomot a volt pasidat mikor átjött ma.
-Hogy mit csináltál?-kiabált velem Abigail majd felpofozott és felrohant az emeletre.
-Ezt nem kellett volna megtenned-mondta majd ő is felrohant.
-Tudom mért nem értitek meg?-suttogtam magamban.
Eszembe jutott valami.Felrohantam  a szobába és átöltöztem:
Bezártam a bejárati ajtót és elindultam egy clubba.Ma nagyon jól fogom magam érezni.Már egy jó órája bulizok full részeg vagyok de felismerem,a csodás haja,az íriszei,és egybe az egész ember.Ő.............


Szóval következő részben megtudjátok kit ismer fel Bri . Egyaránt azt hogy mit érzett Lou mikor Bridgit cserben hagyta.2komi után jön a 18.rész.Ha tetszett hagyj magad után nyomot.Komiba illetve chaten is írhatsz  :)

Xx AbigilL






8 megjegyzés:

  1. ÚÚúúúú nagyon jó! :D Szerintem Bruno lesz az, de igazából akárki lehet :D Imádom *---* Ügyik vagytok! :) Siessetek! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem mondok semmit...De köszii a jó szavakat XxxAby

      Törlés
  2. Már alig várooom... :DDD <3 imádom és megöl a kíváncsiság! :P

    VálaszTörlés