Saját bloglista

2013. augusztus 17., szombat

15.rész

*Bridgit szemszöge*
Végre itt van Aby szülinapja. Jenny-vel kitaláltuk,hogy adunk neki egy pici kutyust. Annyira aranyos. Csak Niall nem adta még át az ajándékát. Megkért,hogy ne mondjam el senkinek,hogy milyen ajándékot szán a drága barátnőmnek. Ja és még segítettem is össze hozni a szöveget.
*Ajándékátadás*
Tőlünk már megkapta Aby az ajándékát. Niall még nem adta át és ezért Aby kiakadt. Veszekedtek és Niall elrohant. Én gyorsan utána mentem mert láttam,hogy mindjárt sír.
-Niall várj!!!! - futottam utána.
-Mit akarsz? Te is nekem támadsz? - hallottam ahogy elbicsaklik a hangja a sírástól.
-Dehogy! Csak mond el mi történt!
-A-Aby nekem támadt! - mondta miközben egy könnycsepp folyt le az arcán.
-Oh,az csak azért volt mert még nem adtad át neki az ajándékot. Szerintem csak felkapta egy picit a vizet. - sétáltunk a fiúk háza felé.
-Nem tudom...
-Hidd el nekem. - biztattam.
Bementünk a házba és a fiúk egyből odarohantak mikor meglátták,hogy Niall nincs jól.
-Niall mi a baj? - kérdezték kórusban.
-Csak Aby..... - nem tudta befejezni mert kitört belőle a sírás és felrohant az emeletre.
-Elmesélem.. - elmeséltem nekik a dolgot és csengettek.
-Nyitom - mondta Louis.
-Aby az. - jött be Louis és azt mondta,hogy Aby felszaladt Niall-höz.
Mi felmentünk és hallgatóztunk. Igaz nem volt szép tőlünk.
*15 perc múlva*
Megbeszélték a dolgokat és Niall eljátszotta Aby-nek a dalt ami ez volt.: Niall dala..
Gyönyörű volt. Áá bár nekem is játszana egy ilyet Bruno....de szerintem ez csak egy álom. Na mind1. Most hazamegyek mert azt ígérte Bruno,hogy ma elvisz vacsizni. Készülődés....
Szettem:

20:00 óra. Hű,hogy elment az idő a készülődéssel.Mindjárt itt van Bruno.
*10 perc múlva*
Csengetnek. Biztos ő az. De tévedtem mert csak Louis volt az.
-Szia Louis. Hát te?
-Szia Bri. De csini vagy! Készülsz valahova?
-Igen Bruno-t várom mert elhívott vacsizni. De már rég itt kellene lennie.
-Ne aggódj. Biztos dugóba került.
-Biztos..-sóhajtottam. De te miért jöttél? -kérdeztem meglepetten.
-Hát öhm...izéé...-dadogott..
-Nyögd már ki..!! - mondtam feszülten.
-Hozzád..-mondta megkönnyebbülve.
-Hozzám? Miért?
-Hát beszélgetni..ismerkedni..
-Értem. Hát beszélgethetünk addig amíg Bruno értem nem jön.
-Oké.
*Louis szemszöge*
Első perctől kezdve nagyon megtetszett Bri. Csak nem merem elmondani,hiszen nekem ott van El. De úgy érzem,hogy elhidegültünk egymástól. Ő lehet már nem is szeret. Én meg jobban meg akarom ismerni Bri-t és ha kell mindentől és mindenkitől megvédem. Nem tudom mi ütött belém,de nagyon szeretném mellettem tudni Bri-t. És most,hogy jobban megismerem egyre jobban tetszik. Csak nehogy beleszeressek mert tudom,hogy nincs nála esélyem..na meg a bátyja kinyírna..:D
*2óra múlva*
*Bridgit szemszöge*
Bruno még sehol. Hol van? Baja esett? Mi lehet vele? Aggódom érte!
-Nyugi Bri! - nyugtatott Louis.
-De nem tudok nyugodt lenni.!!
-Próbálj meg!
*csörög a telefonom,ismeretlen szám*
-Haló? -szóltam bele.
-Haló! Bridgit Horan-al beszélek?
-Igen én vagyok. Tessék?
-Én egy kórházban vagyok nővér. Behozták Bruno Maynard-ot. Hozzátartozója? - lefagytam,és sírásban törtem ki.
-Igen a hozzátartozója vagyok. Barátnője. Mi történt vele? Jól van?

Következő részben megtudjátok mi történt vele. De ahhoz komizni kell:3 Legalább 2 komi után jön a 16.rész*-* puszii xxBridgit


5 megjegyzés:

  1. Nagyooon gyorsan kérem a kövi részt :3 xxRoxanne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mihelyst meglesz a 2 komi készülni fog ;) xxBridgit

      Törlés
  2. Jajj....minden hol ezt olvasooom...egyszerűen ez az EGYETLEN 1D-es blog amit olvasok! :))) Imádoom és fel a fejjel mert nagyon szupi! :*

    VálaszTörlés