Saját bloglista

2013. augusztus 14., szerda

14.rész~

*Aby*
Amikor meghallottam Zayn válaszát köpni-nyelni nem tudtam. Nem gondoltam volna,hogy belém szeret. Ezért félre is hívtam,hogy megbeszéljük ezt az ügyet.
-Te tényleg szerelmes vagy belém? - kérdeztem.
-Igen. Nem akartam,hogy így tudd meg.-mondta.
-De..öhm...izéé...
-Tudom,hogy te Niall-t szereted.-jelentette ki.
-Hát az túlzás,hogy szeretem,de nagyon tetszik nekem.
-Jó mind1. Tudom,hogy nincs nálad esélyem.-megsajnáltam őt.
-Hát ha nem lenne Niall akkor lehet,hogy járnánk. De így nem. Inkább hagyjuk ezt a féltékennyé tevést mert ezzel csak rosszabb lesz neked.-mondtam,mert így neki is könnyebb.
-Neem. Ha már elkezdtük ne hagyjuk abba. Még nem is féltékeny annyira. Még 1 hétig legalább. Aztán befejezhetjük.
-Oké. Te tudod. Na de most menjünk vissza mert már biztos hiányzunk nekik.-mondtam mosolyogva.
Visszaértünk és persze Louis-nak meg kellett szólalnia.
-Huu,na akkor most jártok?
-Hát úgy néz ki. - adtam puszit Zayn-nek.
-Gratula tesóó. - ölelte meg Louis Zayn-t. Szerencsés vagy. -suttogta a fülébe.
-Hééy ezt én is hallottam ám. - vigyorogtam.
-Upsz. - röhögött Louis.
-Na ideje aludni menni mert kifárasztott ez a játék. - vigyorogtam.
-Egyetértünk. - ásítottak a fiúk.
-Én haza megyek. - állította Bri.
-Nem-nem. Ilyen sötétben te már nem mész sehova. Megcsinálom neked a vendégszobát drágám. -mondta Niall.
-Zayn aludhatok nálad?-kérdeztem a csokibarna szemű fiút,és közben Niall száját egy chh hagyta el.
-Mi a baj Niall? - kérdeztem- Valami rosszat mondtam? -ő csak felment és készítette Bri szobáját.
-Ez sikerült. - adtam pacsit Zayn-nek. Menjünk aludni.-kacsintottam.
-Menjünk.-mondta mosolyogva.

*Reggel*
Jól ébredtem reggel. És Zayn megint úgy átölelt,hogy ki sem tudtam mozdulni a karjaiból. 
-Zayn!! Zayn!! Ébredj!! Nem tudok készülődni!!!-mondtam.
Zayn kómás arccal nézett rám.
-Mivan? Reggel van? - kérdezte álmosan.
-Hát igen kis herceg. -mondtam nevetve és ásítozva.
-Na akkor irány készülődni az újabb napra.
-Hát csak jó lenne ha elengednél.
-Jajj,már megint? Bocsii..-és elengedett.
-Na kösziii.-mondtam megkönnyebbülve.
Irány készülődni mert ma is hosszú napom lesz.Több sztárt kell ma fotóznom.
Ez volt a mai szettem:
Mivel Zayn elkísér ezért ő is felöltözött:
Úgy imádom a rossz fiús kinézetét.
-Kész vagy édes?-kiabált fel az emeletre.
-Persze,megyek már-indultam  lefelé.
-Elmentünk!-kiabált Zayn.
Beszálltunk az autóba és elindultunk a stúdióba.
*Stúdió*                                                                                                                                                               
-Sziasztok,megkapnám a listát?-kérdeztem mosolyogva.
-Itt is van-adta oda Joe.
-Akkor lássuk-majd olvasni kezdtem-Rihanna ,Taylor Swift, The Wanted , Ed Sheeran , 5SOS.Tök jó lesz ők márvoltak itt-mondtam vidáman.
-TW????
-Aha bírom őket.
-Jó nem húzom fel magam-mondogatta magának Zayn.
Miután vége lett a fotózásoknak vissza mentünk a fiúkhoz.
-Megjöttünk!-kiabáltam.
-Ma ne  menj haza-mondta Zayni.
-De  muszáj.
-Nem engedlek ma este magamévá teszlek-mondta perverzen.
-Nem.
-De és kész -szorította meg a csuklómat.
-ÁÚÚÚÚÚÚÚ-sikítottam ahogy csak tudtam.
-Mi az? Mi  a baj?-rohant le Niall,és mikor meglátta  hogy Zayn szorongat oda jött-engedd el  most azonnal ne lehet így bánni vele.
Zayn hallgatott rá mert elengedett,én odafutottam Niallhoz és sírni kezdtem.
-Zayn.itt.vé-gez-tünk-mondtam szipogva.
Mihelyst kimondtam Zayn kirohant az ajtón.
-Mi történt?-kérdezte Nialler.
-Kérlek vigyél haza ott elmondom-csak bólintott.
2perc alatt oda is értünk,útközben elmeséltem neki a sztorit.
-Van itthon valaki?-kérdeztem mikor beértünk a házamba.
-Nincs-mondta Niall.
Leültünk a  kanapéra és tv-t néztünk.

*1 hónap múlva*                                                                                                                                         Ugyan úgy ülünk a kanapén  csak már együtt járunk.Zaynnel elmondtuk mindenkinek hogy mi volt és hogy ez a  rángatás is csak azért volt hogy legyen miért szakítanunk. De vissza a jelenbe 2nap múlva 18 leszek és nem szeretnék semmilyen szervezett bulit csak simán elmenni valahova.
-Cica nem csinálnál egy szenyót?-kérdezte cukin.
-Dehogynem-mondtam majd kimentem a konyhába.
Elfelejtette volna?Kérdeztem magamtól,mivel Nialler még meg sem említette a szülinapomat.
-Édes,este el kell mennem,mert a fiúkkal megbeszélésünk lesz-mondta.
-Rendben.
  *Este*                                                                                                                                                             Niall már elment ezért a csajokkal neki álltunk átöltözni,mert elmegyünk bulizni.

-Ab,gyere fel lécci-kiabáltak egyszerre a lányok.
Mikor felértem nagyon meglepődtem mivel ez volt ott :
-Jujj de cuki-ujjongtam.
-És a tiéd, Boldog Születésnapot Drága!-mondták a lányok.
Köszönöm!-ugrottam a nyakukba.
-És Nialltól mit kaptál?
-Semmit,szerintem elfelejtette,de most mennyünk bulizni jó?
Szettek:
Enyém:
Brié:

Jenny:
Mi után mindennel elkészültünk hívtunk taxit és belevágtunk az éjszakába.Mikor  egy clubba értünk rendeltünk innivalót elég ütősek voltak,de mind1. Közben megjött Bruno is ők elmentek Bridgittel táncolni,Jennyt meg felkérte egy fiú táncolni.Én egyedül piáltam már tök részeg voltam mikor valaki táncolni hívott,nagyon helyes volt de mondtam neki  hogy van barátom de nem érdekelte.Számot cseréltünk és megbeszéltük hogyha már nem leszünk részegek akkor megismerkedünk.Ezután megkerestem a többieket hogy hazainduljunk. Hamar meg is lettek mikor taxit akartam hívni láttam hogy már hajnali 5 van nah jól van szépen buliztunk gondoltam magamban.A taxi haza vitt minket,mikor beértünk szólt a tv,megnéztem ki van ott,Niall volt és cukin aludt.Kikapcsoltam a tv-t erre elkezdett mozogni.
-Hol  voltál?-kérdezte cuki álmos hangján.
-Nem mindegy?-kérdeztem flegmán.
-Mért beszélsz így velem?-most már felült és úgy kérdezett.
-Mert a fiúk írtk sms-t,a lányok felköszöntöttek,még Bruno  is csak te nem mondtál ma még mást csak hogy:Cica nem csinálsz egy szenyót?,meg hogy elmész itthonról.
-De...
-Nem nincs,de nem érdekel a kifogásod-mondtam majd elindultam fel az emeletre.
-Jó akkor nem fogom elénekelni azt a dalt amit neked írtam,mert felesleges volt egész nap azt írni,hogy te leszard-mondta és elrohant.
Ezt nem hiszem el hogy lehetek ilyen hülye?kérdeztem magam.Próbáltam hívni de semmi.Gondoltam alszok egy kicsit és majd át megyek hozzájuk.
    *3óra múlva*
Kilenc óra van gyorsan át öltöztem és indultam is a fiúkhoz.

5 perc múlva ott is voltam,becsengettem és Zayn nyitott ajtót.
-Többiek?-kérdeztem mikor beléptem.
-Niallt vigasztalják fent egészen azóta mióta hazajött sír és azt mondja mit rontottam el.
-Felmegyek-indultam meg.
-Nem lenne jó.
-De hívd ki a többieket.
-Lois,Liam,Harry gyertek le beszélni akarok veletek-kiabált fel az emeletre.
-Sziia Aby-köszöntek
-Pszt.Be ne csukd az ajtót-mondtam majd beosontam a szobába.
Leültem mellé és lefeküdtem,mivel nem reagált  elkezdtem simogatni  a hátát.Erre már fel nézett.
-Mit keresel itt?-elfordította a fejét hogy ne lássam hogy sírt.
-Nézz rám könyörgöm-rám nézett-mért sírsz?
-Mert megbántottalak.
-De hogy is csak részeg voltam azért voltam olyan bunkó veled-mondtam miközben megsimogattam az arcát-megbocsájtasz? 
-Persze,és te nekem?-erre egy csók volt a válaszom,amit viszonzott is.
-Akkor béke?
-Igen-mondta-és a születésnapi ajándékod kéred?
-Aha-mondtam vidáman.
Elővette a gitárját és elkezdte játszani a.........





Ha szeretnétek megtudni mit játszott neki Niall akkor 2kommentet hozzatok össze. ;) 
XxAby



6 megjegyzés:

  1. Folytatást.!
    Folytatást de azonnal.!:D
    Csajok ez egyre jobb és jobb lesz:)
    Csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  2. Kösziia csajszi igyekszünk :D <3
    XxAby

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nagyon ügyik vagytok,vár is rátok egy meglepi! http://sosemgondoltamvolnaonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés