Saját bloglista

2013. augusztus 9., péntek

13.rész ~ Zayn és Aby

*Bridgit szemszöge*
Egész éjjel nem aludtam. Azt vártam mikor ér haza Niall.
*2 óra múlva*
Nyílik az ajtó. Remélem Niall az. És igen ő volt.
-Úristen bátyó! - öleltem meg. Hol voltál egész éjjel?
-Jártam London-t. Most megyek megfürdök,eszek aztán alszok kicsit amíg nem kell menni megint egy fotózásra.
-Rendben. Megcsinálom a vendégszobában lévő ágyat. - pusziltam meg.
Huu..hála Istennek előkerült. Ép és egészséges. Ez a lényeg. Igaz a lelki állapota nem valami jó,de majd jön egy lány aki boldoggá teszi. Addig én itt leszek mellette. Még jó,hogy itt volt mellettem Bruno. Nem is tudom mit tettem volna ha ő nincs itt. Ő éppen alszik. Akárcsak Niall. Én addig készülődtem. Kivasaltam a hajam és felvettem egy jó kis szettet.
Szettem.
Elmentem vásárolni magamnak pár ruhát meg Aby-nek. Úgy döntöttem meglepem a pasim és a bátyám egy összeállítással.
Bruno szettje.
Niall szettje.
Úgy gondoltam veszek Jenny-nek,Aby-nek és magamnak is egy-egy szettet.
Ezeket választottam.
Na ideje hazamenni. Szerintem már felkeltek a fiúk. Mivel 2 órája itt dekkolok biztos már fent vannak.
*Niall szemszöge*
Nem tudtam elaludni. Végig Aby-re és Tom-ra gondoltam. Lementem enni és ott volt egy férfi.
-Szia.
-Szia,te vagy Niall igaz?
-Igen. Te ki vagy?
-Bri barátja.
-Hogy barátja?
-Szerelme.
-Értem. És mik a szándékaid vele kapcsolatban?
-Háát,nem olyan rég ismertem meg Bri-t. De úgy érzem ha vele vagyok gyorsan telik az idő és olyan hevesen dobog a szívem.
-Akkor szerelmes vagy.
-Hát úgy néz ki. És veled,mi újság nők terén?
-Oh,ne is mondd. Nagyon tetszik nekem Aby. Tudod,Bri legjobb barátnője. De neki már van pasija.
-Értem. Hát nem könnyű. A szívnek nem lehet parancsolni sajnos. Én jól jártam. De hidd el te is találsz majd egy kedves és hozzád való lányt aki szeret.
-Köszönöm,hogy így biztatsz.
*Bridgit szemszöge*
Hazaérek. Mit látok? Niall és Bruno együtt beszélgetnek és esznek. Niall félrehívott.
-Szia drágám. - köszöntött egy nagy öleléssel.
-Szia bátyó. - viszonoztam az ölelést
-Ez a Bruno rendes srácnak tűnik. De vigyázz vele. Nem akarom,hogy megbántson.
-Nyugii. Nem fog megbántani. Nézd mit hoztam neked. *átadtam az ajándékot*
-Oh,köszii hugii. Szeretlek!!
-Én is bátyókám. - öleltem meg.
Odamentem Bruno-hoz,hogy neki is odaadjam az ajándékot. Ő is nagyon örült neki. És mit kaptam tőle? Egy csókot!!!! Húú...olyan szenvedélyesen csókol,hogy az eszméletlen.

*Este*
Hmm...gondoltam átmegyek egy kicsit a fiúkhoz.
Csengettem. Az egyik szobalány nyitott ajtót.
Beléptem a nappaliba és épp felelsz vagy merszeztek a skacok. Épp Niall kérdezte Zayn-t hogy szereti-e Aby-t!? Én lefagytam. Kavarodtak bennem a kérdések. Miért szeretné? Van köztük valami?
-Csatlakozhatok? - kérdeztem a skacokat.
-Persze. - mondta Louis és leültetett maga mellé.
Zayn pedig válaszolt.
-Igen szeretem Aby-t.
Hát Aby-nek az arcát látni kellett volna. Mint aki még nem látott embert úgy nézett Zayn-re.
Aby félrehívta Zayn-t.

*Zayn szemszöge*
Tudtam,hogy Aby beszélni akar majd velem amikor bevallom,hogy szeretem.
-Te tényleg szerelmes vagy belém? - kérdezte.
-Igen. Nem akartam,hogy így tudd meg.
-De..öhm...izéé...
-Tudom,hogy te Niall-t szereted.
-Hát az túlzás,hogy szeretem,de nagyon tetszik nekem.
-Jó mind1. Tudom,hogy nincs nálad esélyem.
-Hát ha nem lenne Niall akkor lehet,hogy járnánk. De így nem. Inkább hagyjuk ezt a féltékennyé tevést mert ezzel csak rosszabb lesz neked.
-Neem. Ha már elkezdtük ne hagyjuk abba. Még nem is féltékeny annyira. Még 1 hétig legalább. Aztán befejezhetjük.
-Oké. Te tudod. Na de most menjünk vissza mert már biztos hiányzunk nekik.

Remélem tetszik,és meg vagytok elégedve a bloggal.
2komi és jön a 14.rész.
puszii xxBridgit.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek vagytok! :) Imádom *---* Olyan jó lenne ha Niall is boldog lenne Zayn is Aby is :D Na meg persze Bri-ék :D Nagyon tetszik a blogotok! :) *-------------*
    Sisessetek! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönjük a dicsérő szavakat! Nagyon jól esik! Mindenki az lesz:D *-* Örülünk neki! Puszii xxBridgit

      Törlés
  2. Annyira jó a blogotok *-* Várom a folytatást <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk ha tetszik :) Most már lesz,folytatás. puszii.xxBridgit

      Törlés
  3. nyeemááárr.. gyoorsaan köviiiiit :-* ez nagyon jouuuu :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már készül ;) örülök ha elnyerte a tetszésed :3 pusziii.xxBridgit

      Törlés
  4. Imádoom.... <3 :* kövit gyorsan...eszméletlen jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszik. Már készül ;) puszii.xxBridgit

      Törlés