Saját bloglista

2013. szeptember 8., vasárnap

19.Rész~Új csaj

*Louis*

-Hova,hova?-kérdeztem Brunot.
-Mit érdekel téged?-kérdezte flegmán-Úgy is tönkre tetted az életemet,mer Bridgit miattad nem szeret engem.
-Honnan veszed,hogy engem szeret?Mert szerintem ez nagy hülyeség,mivel tegnap randizni hívtam és el sem jött-mondtam idegesen.
-Hát akkor mindketten dobva vagyunk-mondta.
-Hova indulsz?-kérdeztem meg tőle.
-Bulizni,nem jössz el velem?
-Dehogy nem-feleltem boldogan.
Elindultunk a nagy  világba,eszembe sem jutott hogy megkérdezzem Brit,mért nem jött el,na majd holnap.Azt gondolom,hogy most össze szedek egy csajt akivel megmutatom Bridgitnek mit veszített el.Már vagy 2órája itt vagyunk,de semmi.Vagy még is?Ekkor láttam meg egy gyönyörű lányt,akihez oda mentem.
-Szia,egyedül vagy?-kérdeztem meg azonnal mivel nem akartam hogy a pasija szét verjen,ha nyomulok rá.
-Szia,igen,te?-nagyon aranyos hangján kérdezett vissza.
-Igen,nincs kedved táncolni?
-Nagyon szívesen-nyújtotta a kezét.
-Louis vagyok-mondtam miközben táncoltunk.
-Én Jessica,de neked  Jess vagy Jessi.
-Szép név.
-Úristen te Louis Tomlinson vagy?-jött rá hirtelen.
-Igen,de ugye nem baj hogy felkértelek táncolni?
-Dehogy is baj,sőt úgy is te vagy a kedvencem-mondta belepirulva.
-Nincs kedved feljönni hozzánk?-kérdeztem félénken.
-Menjünk.
Útközben felhívtam Brunot,és kiderült hogy ő már otthon van egy másik nővel.Elterveztem hogy mivel Abynek úgy is van nálunk cucca ezért majd kérek tőle kölcsön.Haza is értünk,mikor be léptünk az ajtón mindenki tágra nyílt szemekkel nézett minket.
-Sziasztok ő itt Jessica:

-Sziasztok,hívjatok csak Jessnek vagy Jessinek-mondta.
Mivel láttam hogy Bridgit is ott van ezért bevetettem magam.
-Azt hittem csak én nevezhetlek így-tetettem a hisztit.
-Jajj édes tudod hogy nem úgy gondoltam-mondta aranyosan.
-Ki kell hogy engesztelj-komolyodtam el,már amennyire lehetett.
-Mit szeretnél?-kérdezte én pedig rávágtam hogy csókot-rendben legyen.
Mihelyt kimondta rá is tapadt ajkaimra.Olyan szenvedélyesen és hevesen csókolt,nagyon jó volt.
-Srácok mi is itt vagyunk-szólt Ab.
-Szóval akkor bemutatkozás-mondta Harry.
-Akkor,Aby,Niall,Bri,Liam,Zayn,Harry,és nem tudom hogy kicsoda.
-Én Jenny vagyok Ab húga,sziasztok.
-Szia-köszöntünk neki vissza.
Este nagyon sokat beszélgettünk még,Jessi kezdett álmos lenni látszott rajta.
-Lou,én álmos vagyok haza vinnél?
-Szó sincs róla ma itt alszol,velem jó?
-Hahó nincs ruhám-mondta.
-Ab adnál kölcsön valamit Jessinek?
-Persze,gyere-mondta Aby és a kezénél fogva felhúzta Jessicát.

Bocsi ,hogy ilyen rövid lett de tudjátok suli :( és én most vagyok nyolcadikas ugy hogy bele kell húznom.Lehet úgy lesz hogy rövidebbek lesznek a részek de viszont hamarabb jön a kövi *-*
Remélem nem haragszotok. XxxxxxAby <3

3 megjegyzés:

  1. Dehogy :)) ebbe a helyzetbe vagyok én is! :/

    VálaszTörlés
  2. Most kezdtem olvasni,nagyon jól irtok!Imádom!!!De miért Louis,mért teszel ilyet?! Neked Bri kell nem Jessica....!
    Hé Åby,Bri szólhatok már ra!!!! xDDD

    Azt ajánlom nektek,hogy mielőtt kiraknátok a részt olvassátok el FIGYELMESEN,hogy ne legyen/kevesebb hiba legyen benne.

    Hamar a kövit,remélem Louis észhez tér...Bri kell neki!!!!!!
    Big hug,
    Suzy

    VálaszTörlés